среда, 24 октября 2012 г.

შეფასების რუბრიკა

ქულები/კრიტერიუმები
9-10
7-8
4-6
1-3
ჩართულობა
ყოველთვის  მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში და  ხშირად წარმართავს კიდეც  საკლასო მსჯელობას.
მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში.
იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში.
თითქმის არ მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლღელობაში.
კითხვა
კითხულობს ძალიან კარგად.იცავს ინტონაციას,სწორად სვამს მახვილს.იგებს ტექსტის შინაარს და კარგად ორიენტირებს ტექსტში.
კითხულობს კარგად.სიტყვებს   იშვიათად არ წარმოსთქვამს სწორად.არა აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი,თუმცა შეუძლია უცნობი სიტყვების  კონტექსტით ამოცნობა.აღიქვამს  ტექსტს მთლიანობაში.
კითხულობს დამაკმაყოფილებლად.უჭირს  ტექსტში საჭირო ინფორმაციის მოძიება.სიტყვის წარმოთქმაში ხშირად უშვებს შეცთომებს.
კითხულობს ცუდად.ტაქსტში ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას.ძალიან  ღარიბი ლექსიკური მარაგი აქვს.
მეტყველება
საუბრობს ძალიან კარგად,არ უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.იცავს შესაბამის ინტონაციას,შეუძლია დამუშავებული გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.გამოხატავს  ემოციებს.
კითხულობს კარგად,იშვიათად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.კარგი ლექსიკური მარაგი აქვს.
მეტყველებს დამაკმაყოფილებლად,უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს,ზოგჯერ არღვევს ინტონაციას.შეზღუდული ლექსიკური მარაგი აქვს.
უჭირს მეტყველება,აზრი ზოგჯერ გაუგებარია,ვერ იყენებს გრამატიკულ კონსტრუქციებს,დზალიან  მწირე ლექსიკური მარაგი აქვს.
წერა
წერს ძალიან კარგად,შინაარსი ემთხვევა ტაქსტის სახელწოდების შინაარს,წინადადებებს და აბზაცებს შორის არის ლოგიკური კავშირი.კარგად იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ-გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
სწერს კარგად.იცავს ესეს სტრუქტურას. იშვიათად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.
წერს საშუალოდ,ხშირად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს,ნაკლებათ იყენებს ლექსიკურ-გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
წერს ცუდად,ხშირია გრამატიკული შეცთომები,დარღვეულია ლოგიკური კავშირი წინადადებებს და აბზაცებს შორის.აზრი ხშირად გაუგებარია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий