ქულები/კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
4-6
|
1-3
|
ჩართულობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს გაკვეთილის
მსვლელობაში და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
|
მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში.
|
იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში.
|
თითქმის არ მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლღელობაში.
|
კითხვა
|
კითხულობს ძალიან კარგად.იცავს ინტონაციას,სწორად სვამს მახვილს.იგებს
ტექსტის შინაარს და კარგად ორიენტირებს ტექსტში.
|
კითხულობს კარგად.სიტყვებს
იშვიათად არ წარმოსთქვამს სწორად.არა აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი,თუმცა
შეუძლია უცნობი სიტყვების კონტექსტით ამოცნობა.აღიქვამს ტექსტს მთლიანობაში.
|
კითხულობს დამაკმაყოფილებლად.უჭირს
ტექსტში საჭირო ინფორმაციის მოძიება.სიტყვის წარმოთქმაში ხშირად უშვებს შეცთომებს.
|
კითხულობს ცუდად.ტაქსტში ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას.ძალიან ღარიბი ლექსიკური მარაგი აქვს.
|
მეტყველება
|
საუბრობს ძალიან კარგად,არ უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.იცავს შესაბამის
ინტონაციას,შეუძლია დამუშავებული გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.გამოხატავს ემოციებს.
|
კითხულობს კარგად,იშვიათად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.კარგი ლექსიკური
მარაგი აქვს.
|
მეტყველებს დამაკმაყოფილებლად,უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს,ზოგჯერ არღვევს
ინტონაციას.შეზღუდული ლექსიკური მარაგი აქვს.
|
უჭირს მეტყველება,აზრი ზოგჯერ გაუგებარია,ვერ იყენებს გრამატიკულ კონსტრუქციებს,დზალიან მწირე ლექსიკური მარაგი აქვს.
|
წერა
|
წერს ძალიან კარგად,შინაარსი ემთხვევა ტაქსტის სახელწოდების შინაარს,წინადადებებს
და აბზაცებს შორის არის ლოგიკური კავშირი.კარგად იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ-გრამატიკულ
კონსტრუქციებს.
|
სწერს კარგად.იცავს ესეს სტრუქტურას. იშვიათად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს.
|
წერს საშუალოდ,ხშირად უშვებს გრამატიკულ შეცთომებს,ნაკლებათ იყენებს
ლექსიკურ-გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
წერს ცუდად,ხშირია გრამატიკული შეცთომები,დარღვეულია ლოგიკური კავშირი
წინადადებებს და აბზაცებს შორის.აზრი ხშირად გაუგებარია.
|
среда, 24 октября 2012 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий